dilluns, 3 de març del 2008

Pell de gallina (I)

Ara vinc d'aquí, i m'he emocionat. No hi ha hagut llàgrima, ho reconec, però al segon cop d'escoltar-ho m'ho he fet meu: allò que cal per poder recomanar un artista, i per garantir-li admiració per sempre més.

Llavors m'he cercat per dins, i he pogut recordar una música (una interpretació especialment) que sempre, també en retrobar-la per posar-la aquí, m'ha posat la pell de gallina.

És un fragment del documental promocional (i making off, si voleu) del procés d'el.laboració i gravació del disc "Rythm, country & blues", produït per Don Was, que volia deixar palès, d'alguna manera, l'estret lligam que tenen els dos gèneres musicals més genuïns (amb permís del blues més pur) que ha donat l'antiga terra del búfal i rodalies: el rythm & blues i el country. El disc el formen 11 duets entre cantants dels dos gèneres: 11 perles de difícil elecció.

La meva elecció ha estat aquesta: "Since I Fell For You" - Natalie Cole & Reba McEntire. Una joia, amb dues cantants tremendes.



Però jo em quedo amb la Reba, especialment per la seva interpretació a partir del minut 3:00. Brutal. A veure si també us hi trobeu.


Fins uri
Ara